No puedo cambiar mi numero de telefono

Church Account is the primary user account (user name and password) for accessing online Church resources. Church Account was formerly known as LDS Account. This forum is a space to discuss all things related to Church Accounts (registration, account recovery, user experience, vulnerabilities, etc.).
Post Reply
elteja
New Member
Posts: 1
Joined: Sun Apr 15, 2018 11:26 am

No puedo cambiar mi numero de telefono

#1

Post by elteja »

Hola; he realizado muchos intentos por cambiar mi telefono de contacto en mi cuenta ldsaccount, pero siempre me presenta el siguiente mensaje: Su información se ha modificado, pero no se ha guardado. Sírvase guardar o cancelar sus cambios. Pero cuando le doy a guardar y voy a salir, vuelve a presentarme el mismo mensaje u no cambia mi numero de telefono.
Que puedo hacer?
User avatar
Mikerowaved
Community Moderators
Posts: 4734
Joined: Sun Dec 23, 2007 12:56 am
Location: Layton, UT

Re: No puedo cambiar mi numero de telefono

#2

Post by Mikerowaved »

elteja wrote:Hola; he realizado muchos intentos por cambiar mi telefono de contacto en mi cuenta ldsaccount, pero siempre me presenta el siguiente mensaje: Su información se ha modificado, pero no se ha guardado. Sírvase guardar o cancelar sus cambios. Pero cuando le doy a guardar y voy a salir, vuelve a presentarme el mismo mensaje u no cambia mi numero de telefono.
Que puedo hacer?
Google translation wrote:Hello; I have made many attempts to change my contact phone in my account ldsaccount, but always presents the following message: Your information has been modified, but has not been saved. Please save or cancel your changes. But when I give him to save and I'm going to leave, he returns to present me the same message or he does not change my phone number.
What I can do?
So we can better help you, please edit your Profile to include your general location.
Post Reply

Return to “Church Account”