nombre en cuenta LDS y solicitud para el FPE incorrecto

Church Account is the primary user account (user name and password) for accessing online Church resources. Church Account was formerly known as LDS Account. This forum is a space to discuss all things related to Church Accounts (registration, account recovery, user experience, vulnerabilities, etc.).
Post Reply
allisonloreto
New Member
Posts: 2
Joined: Sun Feb 05, 2017 10:56 am

nombre en cuenta LDS y solicitud para el FPE incorrecto

#1

Post by allisonloreto »

Hola! mi nombre es Allison Osorto, pero en la informacion de mi perfil LDS mi apellido aparece de forma incorrecta como Osorio y necesito aplicar para el fondo perpetuo para la educacion pero se me ha hecho imposible poder enviar la solicitud debido a este error, en la cedula de miembro del barrio mi nombre aparece correctamente,ruego por favor me ayuden necesito con urgencia en FPE , les agradezco de antemano, feliz dia :( :( :( :D :D :D
User avatar
sbradshaw
Community Moderators
Posts: 6261
Joined: Mon Sep 26, 2011 9:42 pm
Location: Utah
Contact:

Re: nombre en cuenta LDS y solicitud para el FPE incorrecto

#2

Post by sbradshaw »

Translation (for others who might be able to help):
Hi! My name is Allison Osorto, but in the information on my LDS profile my last name appears incorrectly as Osorio, and I need to apply for the perpetual education fund, but it's become impossible to apply due to this error. In the ward membership record my name appears correctly, I'm requesting that you help me, as I really need the PEF. Thanks in advance, good day. :( :( :( :D :D :D
Samuel Bradshaw • If you desire to serve God, you are called to the work.
Post Reply

Return to “Church Account”